Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Intressant kanske?

Av Thea - 5 augusti 2013 22:00

Jag har funderat på att ladda ner detta fräscha modellpaket till mina simmar. Jag har inte några poser alls (eftersom jag skaffade mitt konto igår) och tycker att det vore roligare att fota mina simmar om de kunde se lite levande ut på bilderna. Jag är inte riktigt säker på alla, men om det är ett paket kan det ju lika gärna kvitta. 


Du hittar bilderna och en länk till nedladdningssidan här: chaossims.bloggplatsen.se (Ledsen om inte länkningen funkar, det har varit lite problem med det på sistone. I alla fall för mig.)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea - 5 augusti 2013 19:42


  Hopp. Igår skaffade jag mig ett konto (huttputten) och hittade genast var man laddade ner saker. Jag hittade denna genomvackra hästen som jag bara var tvungen att ha. Palle heter han, och uppladdaren heter Swedgirl. (eller något) Bilden är i al...

Av Thea - 3 augusti 2013 19:00

Så, då har jag äntligen skapat mig en simsblogg då. Det känns som om jag borde berätta lite om mitt spelande, so here we go;   Jag har spelat  i åtmisntone två år, men har ännu inte skapat mig ett "konto" eller vad man nu säger.  Jag har funder...

Presentation

Tjoo.
Jag är helt ny, så om du är ett litet simsproffs kan du väl hjälpa mig? Jag vill veta allt, från arvingar till nerladdning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards